Egy kis világvége.

2024. március 31. 20:48 - Berrick

6.rész : Napközben

clock.jpg

Az első rész : Katt Ide

 

Vizesen, alsó nadrágban, visszatértem a szobámba, a ruháimat a fürdőkádba hajítottam, majd megkerestem a váltóruhát és felvettem. Iszonyatosan fájt a szám, és a mai napból okulva meg kell gondolnom, hogy mit ehetek meg és mit nem, mit ihatok és mi lehet veszélyes. Valami olyan dolog történt ami hatással volt az áramra,  mert az teljesen eltűnt de nem csak a hálózatból. Semmi olyan nem megy amiben elem, aksi adná az áramot.  A fémek állágára is hatott , olyan folyamatok zajlottak le rövid idő alatt , ami kémiailag is hatással volt a tárgyakra, lehet hogy ezért működött a régiségnek számító óriás óra a bejáratnál tegnap, az nem áram vezérlésű hanem felhúzható , és a fogaskerekek is nagyok benne illetve nagyrészt bronz, vagy nemesfém ötvözet, nem puszta vas vagy acél.  Az ezüst jobban bírja mint más , hiszen a láncnak a nyakamban semmi baja, ellenben a vékony csoki papír ami valami más apró darabokra esett és éles lett mint egy penge. A szénsavas italok mind felrobbantak, még a kilincseken is érezhető olyan fém por, ami nem lehet természetes. Ha ilyen gyorsan romlik minden, mi lesz itt egy év múlva, mondjuk mindegy, mert azt sem tudom mi lesz 1 óra múlva.

Lassan lemegy a nap és én itt maradok majd a sötétben, minden világítás nélkül egyedül, nem tudom, hogy azt kibírom e, mondjuk érdekes dolog, hogy egyedül félünk a sötétben, pont attól, hogy nem vagyunk egyedül. Minden esetre az biztos hogy a szoba redőnnyel ellátott, a fürdőben nincs ablak, a bejárati ajtót meg eltorlaszolom, de előtte, kimegyek és még világosban összeszedem, amit tudok.

Kiszenvedtem magam a folyosóra, le a recepcióra megnézni a kulcsokat. Mindössze 4 szoba volt kiadva, mind az én szárnyamban. A sajátomat és a kollégám szobáját már ismerem, a többit reggel nézem majd meg. Visszamentem a konyhába, lassan terjengett már a rothadás szaga, hiszen az áram két napja elment, a hűtés nem működött , sok dolog indult romlásnak. Magamhoz vettem két nagy palack ásványvizet, egy üveg bort, és egy üveg rumot, mindkettő üveg és parafa kombináció. Megnéztem egy üveg Uzót is, amin a fém kupak megsérült, és már látszott hogy apró fém részecskék úszkáltak benne ahogy felemeltem , a nagyobbak az alján gyűltek össze.

Találtam egy elsősegély dobozt is, ragtapasz fertőtlenítő kendő , fásli ezeket is mind eltettem. Ételek közül nagyon nehéz lenne választani hiszen, ami nem romlott meg ott a csomagolást kell ellenőrizni, illetve végig kell gondolnom mivel nyitok ki bármit is hiszen az lehet, hogy beszennyezi az ételt. A legkisebb fémdarab az ember torkában vagy a gyomrában, végzetes lehet.Találtam egy – két használható dolgot, például tartós kenyeret, aszalványt , kristálycukrot, sót, joghurt ital és nagy örömömre szárazkolbászt is.

A recepción, a város nevével ellátott, öngyújtók sorakoztak, de mind üres volt, ellenben találtam egy gyertyát és gyufát is. Boldogan mentem vissza a szobába , majd rájöttem, hogy nem tudom megenni amit hoztam hiszen a szám minden pontja fáj, így a joghurtba tömködtem egy kis kenyeret és megpróbáltam, kis falatokban lenyelni. A rum sokat javított az érzésen , mondjuk az első két korty esetében a fájdalomtól, majdnem összevizeltem magam.

Már alig láttam valami a szobában, mire ettem és ittam, majd bódult fejjel bezártam az ajtót, a széket, elé támasztottam, a támlát be az ajtó középső részébe, a, a lábakat, a járólap fugájába. Majd, a kis komódot is odatoltam, leengedtem a redőnyt csak a kis réseket hagytam, hátha a hold bevilágít egy kicsit. Sokat gondoltam az otthonomra , hiányoztak nagyon , a feleségem állandó csicsergése , a fiam hangja a másik szobából. Ebben az irdatlan csendben ami most körülvett, nagyon hiányoztak. Sok minden eszembe jutott, az intő szavak az együtt töltött idő mennyiségére, az otthon illata, a fárasztó napok utáni séták, akkor terhesnek tűntek sokszor , most milyen jó lenne belőlük egy perc is.

Még egy korty rum majd csendes álomba zuhanás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9kilometer.blog.hu/api/trackback/id/tr2218367847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy kis világvége.
süti beállítások módosítása