Egy kis világvége.

2024. április 11. 18:09 - Berrick

12.rész : Minden kész

exit.jpg 

Az első rész : Katt Ide

Az iménti találkozás jelentős tapasztalatokkal szolgált, visszagondolva a hullára, arra ahogyan az életét vesztette a férfi, ismét felkavarodott a gyomrom, a sikátorban, még vagy 10 percet várakoztam, sok-sok mély lélegzet vétellel, mire visszanyertem egy kicsit az erőmet. Visszamentem az étkezőbe, onnan a konyhába, de amint beléptem, már fordulhattam is vissza, keresni valami rongyot a szám és az orrom elé. A rothadó ételek és húsok bűzét, még a hűtőkamra ajtaja sem tartottam vissza, lassan kibírhatatlan lesz a teljes városban, ez is azt mutatta minél hamarabb indulnom kellene.

Kerestem két nagy műanyag lavórt és és két öntöttvas lábast. Mindkettőt a földhöz vágtam, és egyben maradtak nem úgy mint a lemez lábasok, azokat is teszteltem, mert nagyobbak voltak , de mindkettő megsérült, betört mintha üveg lenne. Kivittem az utcára, majd összetörtem néhány széket az előtérben és az egyik lábasban tüzet gyújtottam. A recepción található vendég mosdókból, a wc tartályokat leengedve, műanyag tálkába engedtem a vizet és belehordtam a másik edénybe és felraktam forralni. Még a víz melegedett, visszatértem a szállodába, összeszedtem műanyag eszközöket, főként olyanokat, mint a pulton található telefont, ami régi bakelitből készült.

Fogtam egy nagy, kifejezetten vastag hőálló üveg tálat és eldobtam. Miután darabokra tört, kiválasztottam, egy háromszög alakú darabot. A konyhából magamhoz vettem még egy kőmozsarat is ez később jó lesz ha vizet kell forralnom, nem nagy kb. 3 decis lehet de jobbat nem találtam ami hordozható lenne. Szépen felforrt a víz, amit az egyik kádba öntöttem, még a másikból kis maradék hideg vizet adtam hozzá. Majd levetkőztem és napok óta először, sikerült megfürödnöm. Lemostam magamról mindent, mind testileg, mind energetikailag.

Idő közben a tüzelésre használt edényem, a vastagsága ellenére is engedett a hőnek, és egyszerűen szétreped, így csak mellé támasztottam a még ép edényt és újra felélesztettem a parazsat. Az edénybe dobáltam a műanyagot, ami kezdett nagyon büdös lenni, de olvadt is rendesen. A törött üvegdarabot, belemártottam, úgy hogy az egyik éle ne kerüljön a műanyagba, majd szépen lassan emeltem ki és egy deszkadarabbal, kialakítottam meghűlés közben kialakítottam egy markolat szerű részt.

Egy üveg kést készítettem magamnak, sok munkával és legalább már újra büdös is lettem. De van egy vágó szerszámom ami elég masszív és éles lehet. A második lábas sem bírta a hőt, az is elroppant, pedig nagyon élveztem a meleg vizet, de az idő is elszaladt már, elmúlt dél. A fürdővíz maradványával eloltottam a tüzet, de minden mást az utcán hagytam.

Visszamentem a szobába, kiürítettem a hátizsákot, a baseball ütőt magamhoz vettem és indultam is tovább, mert az élelem és a víz fontos lesz , ha holnap indulni akarok. A sportbolt felé, volt egy kis közért, oda terveztem az utamat. A mai napont történtek miatt úgy döntöttem messzebbre nem megyek.

A bolt választéka nem volt túl nagy, de nekem most elég, rizs, száraz tészta, műanyag csomagolású élelmiszerek. Megtömtem a hátizsákot és indultam kifelé. Az utca másik oldalán egy kis háztartási bolt volt, az ajtaját a jól ismert kő és üveg megoldással nyitottam ki. Gyors kötegelő, tubusos pillanat ragasztó, szigetelő szalag, és találtam egy két alkalmas dolgot amit a táskába tömtem. Majd 20 m kötelet, még felkötöttem a hátizsák oldalára, és igazából egy óra alatt végeztem is. Ismét teli hátizsákkal, visszamentem a szállodába. A redőnyöket felhúztam legyen világosság, és nekiálltam válogatni. A tavaszias időben egyszerű lesz felöltözni, póló, pulcsi, vékonyabb zsebes nadrág, egyszerű fekete baseball sapka. Mindegyik színe zöld vagy barna. Az új bakancsban járok két napja és nem töri a lábam. Mire tél lesz már messze járok majd, biztosan találok olyan ruhát amire szükségem lesz, most felesleges súlyt jelentene. Két váltás vékony ruhát tettem még el szorosan összehajtva.

Az ételeket kis zacskókba csomagoltam át. A boltban találtam őket, kinyomkodtam a levegőt amennyire tudtam és a zár segítségével lezártam őket. A rizs , bab volt a legfontosabb de mellette sok minden bekerült, ha jól számoltam 4-5 napig elég , még akkor is ha gyalogolni kell. A kisboltban volt egy gyógyszeres szekrény. Sajnos a legtöbb dolgot nem ismertem és elolvasni sem tudtam, de találtam aspirint, multivitamint. Az egészségügyi csomagokat is átnéztem, meghagytam mindenből egy két darabot és egy csomagba raktam őket, minél kevesebb helyet foglaljon. Szűrőkancsó 1 literes, műanyag evőkészlet, egy kisebb égetett agyag edény a főzésre, ezt gondosan becsomagoltam. Tűzgyújtásra gyufa és egyéb eszközök , gyertya és még sok-sok apró kiegészítő, víz két palackkal tartalékba, instant kávé, méz..... rengeteg minden.

Mire végeztem a hátizsák szépen megtelt, az aljára szíjaztam fel a polifon matracot, ebbe tekertem bele a vékonyabb hálózsákot. A sátort felűre tettem , szerencsémre ezt nagyon állítgatni nem kell, kinyitod és kész kb. A fém leütő szegeket kivettem belőle , majd megoldom botokkal. Tegez, nyílvesszőkkel oldalra, a fém végük nem fogja bírni sokáig, de majd akkor megoldom valahogy és az íj, nem felajzva. Ha erre szükségem lesz az az esetleges vadászat, amúgy nem tarthatod a kezedben folyamatosan. Baseball ütő keresztben hátra felkötve, hogy elő tudjam, rántani. Egy két túlélő fáklya meg világító rúd, amit nem tudom, fog e működni, mert fogalmam sincs mit tartalmaz a benne lévő vegyület.

Oldaltáskába a személyes iratok , telefon mert nincs szíve itt hagyni az embernek, 3 csomag petárda, olyan, amit a saját dobozán meg tud gyújtani az ember, papír ceruza kis térkép. A saját gyártmányú kés egy tokban, ami nagyobb , de befűzhető az övbe.

Kész vagyok, összepakoltam. Még a ma estére, holnap reggelre összekészítettem az ételt és italt. Minden maradék cuccot összeraktam a másik hátizsákba és levittem a recepcióra, feltettem a pultra, Írtam rá egy cetlit, hogy ingyen elvihető és merre indultam el.

Visszatérve a folyosóra, ellenőriztem a zárat, a veszélyes szoba ajtaján, elégedetten tapasztaltam, hogy jól tart. A szoba ajtaját bezártam kitámasztottam. A redőny még fel volt húzva, kitártam a szoba ablakát elé tettem a fotelt és felbontottam egy üveg bort. A kisboltban találtam dohányárút is, hát fogtam a pohár bort, rágyújtottam és csak néztem a tájat. Ennyi nap nem cigizés után, igencsak fejbe vágott a cigi és az alkohol is.

A nikotin 7 másodperc alatt ér el az agyba, ez nagyon rövid idő. Néztem a lemenő napot, gondolkodtam az előttem álló, úton és a lehetőségeken. Sok lehetőségem van de a legkisebb hiba is az életembe kerülhet. Megfogadtam, hogy minden lépésemet leellenőrzöm. Egy célom maradt, semmi más hazajutni épségben. Még egy köntöst az ajtó elé tettem, hogy ma ne szűrődjön be a zöld fény, egy papírra felírtam a dátumot és az időpontot ezt minden nap vezetni fogom , éppen hol járok. Ablak becsuk, redőny lehúz és fekvés, reggel kipihenve kell indulnom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9kilometer.blog.hu/api/trackback/id/tr1318372777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy kis világvége.
süti beállítások módosítása