Egy kis világvége.

2024. március 28. 19:14 - Berrick

4.rész : Az első éjszaka

 motel.jpg

 

Az első rész : Katt Ide

12 órával 3 országgal és 4 megállóval később, már egy óriási gép alsó aknájában figyelem annak működését. Este van már be sem kellett volna jönnünk, hiszen a szombat reggel volt erre szánva, de pont úgy értünk ide, hogy egy fontos folyamatot végig tudtam nézni és még közelről is megnézhettük, hogyan működik valami gyorsan és profin. Igen ez teljesen más, mint a miénk de hát árában is jelentős az eltérés. Néhány apró dolog azért látszik ebben a folyamatban, ami számunkra is segítség lehet, legyen szó akár a gép gyorsaságáról vagy éppen a végtermék adagolásáról, de továbbra sem gondolom, hogy jó ötlet volt ezért, ennyit utazni.

El is fáradtam nem kellett különösebben altatni. A szálloda vagy inkább motel pont megfelelt, volt fürdőszoba, meg ágy és útközben sikerült egy kis helyi ételt szerezni is. Nagyon álmosan értem be a szobába, a hátizsákom a fotelbe dobtam és irány a tusoló. Az a jó a szállodákban, hogy annyit fürdesz amennyit akarsz, nem szól rád senki ha engeded a meleg vizet.

Napok óta nem aludtam már egy jót, az autóban is próbáltam, de nem ment. Elaludtam ugyan, de csak az előző éjszakai érzés lett úrrá rajtam, a sötétség rám zuhant és fáradtabban ébredtem mint bármikor. Biztos telihold lesz vagy van, az szokott zavarni. A feleségem követ a neten egy profi asztrológust, aki minden hónapban ingyen készít videót, a hold változásáról. Ha hisz benne az ember, ha nem, biztos hatással van ránk az ahogyan az égitestek mozognak.

Éhes szemekkel néztem a megvásárolt szendvicset, valami padlizsános töltelékkel. Szeretem a külföldi gasztronómiát, régebben dolgoztam olyan cégnek ahol sok utazást lehetett nyerni. Jártam több országban is és soha nem gondoltam, hogy szeretni fogom a szárított halat, vagy éppen a kagylót rizottóval. A padlizsán mondjuk nem tartozik a kedvenceim közé, de ha nincs más az is megteszi. Bár a kisbolt szendvicse, pont nem tartozik a helyi híres ételek közé, mivel még elolvasni sem lehet, mi is lenne a töltelék benne. Mindegy, igazából az üdítő meg a víz legalább standard, meg a csoki is amit vettem mellé, amúgy is inkább fáradtabb vagyok mint éhes. Megmosdottam, majd ágyba dőltem, mivel reggel igen korán kell kelni, egy gyors tárgyalás majd indulunk is haza.

Hideg sötétség vett körül, nincs benne álom, nincs benne semmi, csak a hideg tiszta tapintható sötétség. Mégis látok benne de csak homályosan. Igen a szobámban vagyok, de mégsem, olyan mintha egy ajtón átléptem volna egy tükör mögé és ott is az én szobám lenne. Apró kis éles fényvonalak jelentek meg a padlón, egy pontba futnak, zöldes foszforeszkáló hálót alkotva. A szoba közepén, egy pontba sűrűsödve, a padlóba futnak, ami természetesen lehetetlen. Érzem a levegő áramlását, ami a középpontból a fénnyel ellentétben árad körformában a szobában. Pulzál a széllökés, mint a tóba dobott kő hullámai. Le is könyveltem magamban, hogy ismét rosszat álmodok és mint ilyenben itt bármi megtörténhet. A fények lassan pulzáltak egy darabig, méretük, formájuk nem változott, csak az erősségük én pedig álltam középen, csak forgattam a fejem. Éreztem a kaparászást a fejemben, mintha húznák ki a gondolataimat, lassan a homlokomon keresztül, mintha karmok ragadnának be a testem különböző pontjába és feszítenének.

Majd jött a villanás, egy nagy adag zöld villanás, a furcsa szag és mintha valami felrobban volna a fejemben. Üvöltve vetettem magam a szőnyegre és a kezemet a füleimhez emelve éreztem meg hogy vér csorog mindkettőből. Hánytam, majd éreztem a szelet, ami végigsepert a szobámon és utána elmúlt a fényekkel együtt. Visszazuhantam a sötétbe és elterültem.

Lassan tudtam csak oldalra fordítani a fejem és láttam , hogy a szőnyegen fekszem , a saját hányásomban. Alig bírtam felemelni a fejem, a jobb szemben erősen tomboló migrén, amely legkisebb mozgásra is reagált, mellette pedig, egy kis-vonat járt körbe-körbe a koponyám belsejében, időnként még dudált is egyet.

Nem ittam tegnap semmit, amitől ilyen állapotba kerültem volna, biztosan az étel volt mérgezett, mert mást nem tudtam elképzelni. Lassan kúszva elindultam a fürdő felé, muszáj lenne innom egyet. A kilincsen érdes furcsa port vettem észre és nem volt világítás sem, amikor megpróbáltam felállni, visszaestem és nem csak a gyengeség miatt, hanem mert a súlyomtól eltörött a kilincs. Ócska távol-keleti vacak. Nem tudtam mi történt, itt az éjszaka, lehet, hogy földrengés volt , hiszen ezen a területen előfordulhat. Lassan kezdett tisztulni a fejem, feltápászkodva megnéztem magam a tükörben. Elborzadtam a látványtól ,az arcom mindkét fele hányadékkal és megszáradt vérrel volt összekenve, de legalább a hallásom rendben volt, mármint az egyik fülemre, a másik amúgy is, sérült, emiatt katona sem lehettem, na nem mintha vonzott volna, a sorkatonaság. Illetve egyszer azt mondta az üzemorvos , hogy még buszsoförnek is jó lennék ezzel a hallással.

Megnyitva a csapot, éppen csak csepegett víz, az is barnás árnyalattal megfestve , rozsdás és büdös, pedig ez még tegnap este rendben volt. A törölközőt benedvesítve megtöröltem magam és egy kis törlőkendőt is találtam a fürdőszoba tükör mögötti szekrényke fiókos részében. Vissza vánszorogtam az ágyig, a komódon hagyott telefonom halott, be sem tudtam kapcsolni, mellette az órám megállt, és rá kellett ébredjek, hogy nem csak a fürdőben nincs áram, az egész szobában nincs. A előző napon vásárolt, ásványvíz nagyon jól esett, bevettem vele a vérnyomás csökkentőt és még jó, hogy a feleségem rábeszélt hozzak magammal gyógyszereket, egy fájdalom csillapítót is. Eddig tartott az erőm, leültem az ágyra kissé oldalra dőltem, olyan gyenge lettem hirtelen, hogy a fejemet nem tudtam volna megemelni, a családomra gondoltam, majd elájultam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9kilometer.blog.hu/api/trackback/id/tr9718366007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy kis világvége.
süti beállítások módosítása